بازدید مشاور سازمان خصوصی سازی از شرکت سفیدرود

: 783

برگزاری جلسه نمایندگان سازمان خصوصی سازی با مدیریت شرکت سفیدرود و بازدید از مزارع و واحدهای تولیدی این شرکت

طی سفر دو روزه نمایندگان محترم سازمان خصوصی سازی به استان گیلان و بازدید از اراضی و ابنیه و تاسیسات و واحدهای تولیدی شرکت سهامی کشاورزی و دامپروری سفیدرود همراه با برگزاری جلسه ای در سالن اجتماعات این شرکت با حضور کلیه مدیران ، از روند و استمرار فعالیت های تولیدی ، نحوه انعقاد قراردادها با بخش خصوصی ، حفظ و یکپارچگی و صیانت از اراضی ملی تحویلی و فرصت ها و چالش های پیش رو این شرکت آگاه شدند .

در این جلسه آقای مهندس سهیلی رئیس محترم هیات مدیره و مدیر عامل شرکت سفیدرود ضمن ارائه گزارش عملکرد و آخرین صورت های مالی و تراز سود و زیان شرکت ، خواستار تعامل و حمایت های بیشتر سازمان خصوصی سازی جهت تسهیل در روند استمرار تولید و سود آوری در قالب برنامه میان مدت با استفاده از سرمایه گذاری و توان بخش خصوصی در ارتقاء زیر ساخت های موجود شدند.

همچنین مشکلات حادث شده در خصوص نیروهای انسانی کار آمد و متخصص این شرکت در راستای چابک سازی و بازنشستگی و خلاء بوجود آمده ، در همین راستا جایگزینی نیروی فنی و تخصصی را ضروری و واجب بر شمردند .

در ادامه اعضای محترم هیات مدیره ، ذیحساب و مدیر محترم مالی پیرامون صورت های مالی ارائه شده و سود ده شدن این شرکت در 12 سال پیاپی و خروج از زیان انباشته مطالبی ارائه نمودند .

در پایان آقای مهندس سهیلی در رابطه با استمرار تولید و لزوم تداوم اجاره واحد های تولیدی به موازات باز سازی و نوسازی اماکن تولید ، ضرورت صدور مجوز از سوی سازمان خصوصی سازی با توجه به تعدد واحد های اجاره ، تعداد مستاجرین و ... را خواستار شدند.

منبع : روابط عمومی

نویسنده : واحد روابط عمومی - پورزاهد

برچسب ها : شرکت سهامی کشاورزی و دامپروری سفیدرود

تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است